Itt a teljesen elektromos E-osztály: beültünk a Mercedes EQE-be
Megérkezett az EQS eggyel kisebb méretű testvérmodellje, a vadonatúj EQE.
Megérkezett az EQS eggyel kisebb méretű testvérmodellje, a vadonatúj EQE.
A stuttgartiak megmutatják, hogy milyen az EQS vonalvezetése és műszerfala.
Mindez némileg indokolja a több mint 70 millió forintos árát.
Új arcvonásokkal, továbbfejlesztett technikával és immár összkerekes változatban támad a plugin hibrid hajtásláncú felfrissített E-osztály. Kipróbáltuk, hogy mire képes a gyakorlatban a prémium kategóriás német szedán.
A dél-koreai újdonság nem sokkal kisebb, mint az új Mercedes S-osztály.
Az 5 literes V8-as benzinmotorral szerelt típus behúzta a harmadik ikszet.
A gyártóknak kényszerű módon a drágább plugin hibrid hajtásláncokat kell előnyben részesíteniük.
Az új tulajdonosra váró német kupét a megtalálást követően eddig még le sem mosták.
A középkategóriás modell legolcsóbb változata 16,7 millió forintba kerül.
24 órával a BMW M5 bemutatását követően máris itt az egyik legkeményebb rivális, egyenesen Stuttgartból.
Az átdolgozott LED-es lámpákkal debütált sportkocsik megkapták a gyártó legfrissebb fedélzeti elektronikáját.
Ilyen az, amikor egy szupererős müncheni szív kerül egy teljesen polgári külsejű stuttgarti járgányba.
Nem sokkal a hivatalos leleplezés előtt a német gyártó felfedte, hogy milyen lesz a többféle plugin hibrid hajtással rendelhető felfrissített széria.
Idén közel nyolcvan autót teszteltünk itthon, vagy próbáltunk ki nemzetközi rendezvényeken. Ebből a népes felhozatalból válogattuk most ki a legemlékezetesebbeket.
Kipróbáltuk az árammal és gázolajjal egyaránt működni képes E-osztály szedánját, amely városban hangtalan és abszolút zöld, autópályán pedig a világból kiautózós társunk lehet.
Nem kevés kilométer van ebben a youngtimerben, de a neves tulajdonos miatt vélhetően igen drágán cserél majd gazdát.